Zorg dat het duidelijk is dat u het niet voor de show doet

We willen dat onze medewerkers ambassadeurs worden voor ons merk en bedrijf.  Zorg er voor dat u er zelf ook één bent.

Maak mensen uw #1 prio

Zijn uw medewerkers nummers of mensen? Heel vaak lokt deze vraag een discussie uit. Elke werkgever zegt te weten dat het nodige respect en de zorg voor het team belangrijk is. Het zijn cruciale elementen die finaal mede verantwoordelijk zijn voor de atmosfeer, de productiviteit, de rendabiliteit en last but not least het imago van uw bedrijf.

Medewerkers zijn geen machines

Medewerkers zijn mensen. Behandel ze zoals je zelf behandeld wilt worden. Een ego-strelende euro-gerichte managementstijl hanteren heeft als gevolg dat het respect voor het werk en de omgeving meestal afneemt. Kies dus zelf of u eerder een constructief of destructief management hanteert inzake menselijkheid.

Nummers of mensen in uw bedrijf?

Wederzijds contact

Welk gewicht wordt er aan menselijk contact gegeven op uw werkvloer? De betrokkenheid wordt vertaald in twee richtingen. Enerzijds hebben we de zorgende factor, de graad van betrokkenheid van u als werkgever naar uw mensen. Voelen uw medewerkers uw betrokkenheid? Kunnen ze ten allen tijden bij u terecht voor persoonlijke zaken? Anderzijds hebben we de vrijwillige behoefte van uw medewerkers om te connecteren met uw bedrijf.

Vooruitgang

Mensen zijn geconditioneerd. Af en toe stilstaan is belangrijk, maar liefst van al zien we evolutie. Daarom geniet (zichtbare) vooruitgang en progressie binnen het functioneren voorkeur bij ieder individu en professional. Ontwikkeling op professioneel en persoonlijk niveau zijn niet te negeren doelstellingen. Hoeveel aandacht geeft uw bedrijf aan groei en ambitie van de mens achter uw medewerker?

Succes

Wat is de definitie van succes? Wat geeft energie? Wat doen medewerkers het liefst of wat irriteert hen mateloos? Veel te vaak denken we dat succes voor iedereen hetzelfde is. Wat voor de ene medewerker werkt, geldt niet per definitie voor die andere. Menselijke bedrijven weten wie ze aan boord hebben en zijn dan ook vaak sterker in het matchen van juiste profielen aan een desbetreffende functie, met het gewenste resultaat en uitstraling als gevolg.

De temperatuur meten op uw werkvloer op zeer menselijke wijze?

Start 2 DURF !

Maak het menselijke binnen uw bedrijf prioritair. Als bedrijf gaan voor een gedurfde 'human touch' maakt het verschil voor u en uw medewerkers. Ik zet uw bedrijf op weg in 1 intense workshop!